Σημαντικό θέμα

Αποτελέσματα αρχαιρεσιών Ένωσης Γονέων Παλλήνης 20/02/2022

  ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΕΚΛΟΓΩΝ ΓΙΑ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΝΕΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΩΝ ΓΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΓΟΝΕΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ Α ΤΤΙΚΗΣ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗ...

Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2021

Για τη βαθμολογία του Α' τετραμήνου στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση

 Αγαπητοί γονείς, αγαπητοί εκπαιδευτικοί,

 

Επειδή διανύουμε την πιο ιδιόμορφη σχολική χρονιά των τελευταίων ετών,

Επειδή τίποτα από όσα συμβαίνουν συνήθως μέσα σε μια σχολική τάξη δεν ισχύουν φέτος,

Επειδή η καθηγήτρια και ο καθηγητής δεν μπορούν να δουν στα μάτια των παιδιών της τάξης τους αν κατανόησαν το μάθημα στη διάρκεια της «τηλεκπαίδευσης»,

Επειδή δεν μπορούν να είναι σίγουροι για την ανταπόκριση των παιδιών στο μάθημα εξ’αποστάσεως με τις κλειστές κάμερες και τα σιωπηλά μικρόφωνα,

Επειδή το μέσο του μαθήματος δεν είναι ισότιμο και δεν παρέχονται οι ίδιες συνθήκες σε όλα τα παιδιά να παρακολουθήσουν και να συμμετέχουν,

Επειδή η εξέταση του μαθήματος και τελικά η μαθητική απόδοση δεν εξασφαλίζεται με κανένα τρόπο ότι αντιστοιχεί στις δυνάμεις της μαθήτριας και του μαθητή,

Επειδή οι διαφοροποιήσεις των συνθηκών μαθήματος από παιδί σε παιδί, από τάξη σε τάξη και από σχολείο σε σχολείο είναι τόσο έντονες που παύει να ισχύει το κοινό μέτρο και οι συγκρίσεις γίνονται αδύνατες,

Επειδή τα τεχνολογικά μέσα αλλάζουν τη φύση της επικοινωνίας μέσα στο μάθημα και επηρεάζονται από σχολικούς και εξωσχολικούς παράγοντες –μαθητικής αλληλεγγύης αλλά και παραπαιδείας,

Επειδή το εκπαιδευτικό μας σύστημα δεν έχει προσαρμοστεί σε αυτή τη νέα πραγματικότητα και η αξιολόγηση εξακολουθεί να βασίζεται στην αποστήθιση συγκεκριμένης  διδακτικής ύλης,

 

Γι’αυτό θεωρούμε ότι είναι άδικο να αποδοθεί βαθμολογία για το πρώτο τετράμηνο «τηλεκπαίδευσης» στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, με τους ίδιους όρους σύγκρισης που γινόταν εως τώρα, η εικόνα των παιδιών ελάχιστα ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.

Γι’αυτό καλούμε τους Συλλόγους Διδασκόντων να αναλογιστούν την ευθύνη που τους αντιστοιχεί αξιολογώντας τα παιδιά με ανεπαρκή κριτήρια. Παιδιά που έχουν κουραστεί σωματικά και ψυχικά από τον άνισο για την ηλικία τους εγκλεισμό, από την καθιστική ζωή, από την αταίριαστη για εφήβους μοναχικότητα. Η ευθύνη των εκπαιδευτικών γίνεται ακόμα μεγαλύτερη μέσα στην ασάφεια προσμέτρησης ή μη της βαθμολογίας της α’ λυκείου στον τελικό βαθμό εισαγωγής στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Γι’αυτό καλούμε το Υπουργείο Παιδείας να ανακαλέσει την απόφασή του για κατάθεση βαθμολογίας από τους εκπαιδευτικούς της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για το πρώτο τετράμηνο. Για τους ίδιους λόγους καλούμε το Υπουργείο να αποσύρει την Τράπεζα Θεμάτων.

Γι’αυτό προτείνουμε για τη φετινή σχολική χρονιά να θεσμοθετηθεί ένας και μόνο προφορικός ετήσιος βαθμός ανά μάθημα, που θα αντιπροσωπεύει την ετήσια συνολική επίδοση του μαθητή στη δια ζώσης και εξ αποστάσεως εκπαίδευση συνολικά.


Εκ μέρους του Δ.Σ. της Ένωσης Γονέων Δήμου Παλλήνης